Service & Contact

Veelgestelde vragen

We beantwoorden hier vragen van alle Evi-klanten, die soms gaan over verschillende systemen en processen. Daarom geven we soms verschillende antwoorden. We werken hard aan één omgeving voor alle klanten, maar vragen u tot die tijd goed te lezen welke antwoorden voor u gelden.

Maak onderstaand een keuze om naar de voor u relevante vragen en antwoorden te gaan.

Logt u in met uw e-mailadres?

Belegt u in Robecofondsen?

Of gebruikt u de witte Mijn Evi-app?

Logt u in met uw Evi-rekeningnummer?

 

Of gebruikt u de paarse Evi App?

Contact met Evi

Bel ons

Neem contact op met onze klantenservice via een van onze telefoonnummers.

Stuur een e-mail

Neem contact op met onze klantenservice via een van onze e-mailadressen.

Heeft u een vraag of wilt u een afspraak maken?

Neem contact op

Vul hieronder uw gegevens in en onze vermogenscoaches helpen u graag verder.

Door op deze knop te klikken geef ik Evi van Lanschot toestemming om mijn persoonsgegevens op te slaan en via telefoon en/of e-mail contact met me op te nemen voor meer informatie over haar producten en diensten.

Verder is het belangrijk te weten dat:

1. als wij meer informatie van u nodig hebben, wij u altijd uitleggen waarom wij deze gegevens nodig hebben;
2. u uw toestemming op elk moment kunt intrekken;
3. u in ons Privacy Statement op onze website (www.evivanlanschot.nl/privacy) kunt lezen hoe wij met uw persoonsgegevens omgaan en welke rechten u uit kunt oefenen.
3.17.154.9