Inloggen bij Evi van Lanschot

Inloggen in Mijn Evi omgeving

Evi

De meeste gestelde vragen over inloggen

Waar kan ik inloggen?

Voor Evi Beheer, Evi Go, Evi Pensioen en Evi4Kids:
Bezoekt u onze website op een computer? Dan kunt u rechtsboven inloggen. In de browser van uw mobiel of tablet vindt u de loginbutton wanneer u klikt op 'Menu' rechtsboven. U kunt ook de Evi App gebruiken zodra u de App hebt gekoppeld aan uw account. Met een code van 5 cijfers kunt u inloggen.

Voor Evi Self Select of Evi One (powered by Robeco):
Voor deze producten kunt u vooralsnog inloggen op deze pagina: Evi van Lanschot. Hierbij vult u uw e-mailadres en uw wachtwoord in. Ter verificatie ontvangt u een bericht op uw telefoon. Voor inloggen op uw mobiel gebruikt u de Inlog App:

Meer hulp en informatie vindt u op Apps | Evi-Robeco pagina's (evivanlanschot.nl).

Waar vind ik mijn rekeningnummer?

Uw Evi-rekeningnummer treft u aan op de eerste pagina van uw overeenkomst. Ook staat het Evi-rekeningnummer genoemd in de overboekingsinstructies.

Waarom en bij welke handeling krijg ik een verificatiecode?

In het kader van veiligheid vragen wij u voor sommige handelingen een verificatiecode in te voeren. Eens in de 30 dagen ontvangt u een verificatiecode om in te loggen. Daarnaast ontvangt u een verificatiecode wanneer u een opdracht invoert of wanneer u uw rekening aan de Evi App wilt koppelen. De code ontvangt u per sms en is slechts eenmaal te gebruiken.

Hoe verander ik mijn telefoonnummer?

Wilt u uw mobiele telefoonnummer wijzigen? Neem telefonisch contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Kan ik twee telefoonnummers opgeven?

Nee, het is niet mogelijk twee telefoonnummers op te geven. De sms met de verificatiecode kan namelijk maar naar één toestel worden verzonden.

Kan ik een vast nummer opgeven?

Het is alleen mogelijk om een Nederlands mobiel nummer op te geven en te laten koppelen aan uw beleggingsrekening(en).

Inloggen op Mijn Evi lukt niet, wat nu?
Om in te loggen in uw persoonlijke omgeving, is het belangrijk te controleren waar u in kunt loggen:

Als u problemen heeft met inloggen, kan dit meerdere redenen hebben.

Vraag een nieuw wachtwoord aan als:

  • U 5 keer of vaker een onjuist wachtwoord heeft ingevoerd (toegang wordt dan geblokkeerd).
  • U uw wachtwoord bent vergeten.

Is dit niet het geval? Check dan het volgende:

  • Staat Caps Lock aan?
  • Logt u op de juiste Evi-pagina in?
  • Verwijder de tijdelijke internetbestanden van uw webbrowser of open onze website in een venster in uw webbrowser waarmee u zonder tijdelijke internetbestanden of geschiedenis websites kunt bezoeken. De benaming hiervoor bij verschillende browsers is: Chrome – Incognitovenster, Internet Explorer - InPrivate en Safari - Privémodus.
  • Heeft u het juiste Evi-rekeningnummer (bestaande uit zes cijfers) ingevoerd? (Geldt voor: voor Evi Beheer, Evi Go, Evi Pensioen en Evi4Kids)

Kunt u de inlogmogelijkheid niet vinden? Deze vindt u rechts bovenin uw scherm.

Lukt inloggen nog niet? Neem dan contact met ons op, wij helpen u graag verder.

Heeft u de Evi App al gedownload?

Met de Evi App heeft u altijd inzicht in uw rendement, bent u altijd op de hoogte van Evi's laatste beleggingsnieuws en kunt u eenvoudig bijstorten met iDEAL.

Download nu de Evi App
Screenshot Iphone
18.223.213.76