Inloggen in de nieuwe Mijn Evi
In de nieuwe Mijn Evi en de (witte) Mijn Evi-app logt u in met uw e-mailadres en een wachtwoord. Heeft u al een wachtwoord ingesteld?
Ik heb al een wachtwoord ingesteld
Log dan voortaan in met uw e-mailadres en het wachtwoord dat u heeft ingesteld.
Ik heb nog geen wachtwoord ingesteld
Als u een e-mail heeft ontvangen over de verhuizing van uw gegevens, stel dan eerst een nieuw wachtwoord in.
Veelgestelde vragen
- Ik kan niet inloggen
Heeft u een e-mail gehad over de verhuizing van uw rekeninggegevens en heeft u een nieuw wachtwoord ingesteld? Dan kunt u voortaan inloggen in de nieuwe Mijn Evi en de Mijn Evi-app met het e-mailadres dat bij ons bekend is en uw nieuwe wachtwoord. Lukt het niet om in te loggen? Neem dan contact met ons op.
- Kan ik nog inloggen in de paarse Evi-app en de oude inlogomgeving?
Als u een e-mail heeft gekregen waarin staat dat uw rekeninggegevens zijn verhuisd, dan kunt u de paarse Evi-app en de oude inlogomgeving niet meer gebruiken.
- Met welk e-mailadres moet ik inloggen in de nieuwe Mijn Evi?
Gebruik het e-mailadres dat bij ons bekend is. We hebben dit e-mailadres gebruikt om u te informeren over de verhuizing van uw rekeninggegevens.