Inloggen in de nieuwe Mijn Evi

In de nieuwe Mijn Evi en de (witte) Mijn Evi-app logt u in met uw e-mailadres en een wachtwoord. Heeft u al een wachtwoord ingesteld?

Ik heb al een wachtwoord ingesteld

Log dan voortaan in met uw e-mailadres en het wachtwoord dat u heeft ingesteld.

Ik heb nog geen wachtwoord ingesteld

Als u een e-mail heeft ontvangen over de verhuizing van uw gegevens, stel dan eerst een nieuw wachtwoord in.

Veelgestelde vragen

Ik kan niet inloggen

Heeft u een e-mail gehad over de verhuizing van uw rekeninggegevens en heeft u een nieuw wachtwoord ingesteld? Dan kunt u voortaan inloggen in de nieuwe Mijn Evi en de Mijn Evi-app met het e-mailadres dat bij ons bekend is en uw nieuwe wachtwoord. Lukt het niet om in te loggen? Neem dan contact met ons op.

Kan ik nog inloggen in de paarse Evi-app en de oude inlogomgeving?

Als u een e-mail heeft gekregen waarin staat dat uw rekeninggegevens zijn verhuisd, dan kunt u de paarse Evi-app en de oude inlogomgeving niet meer gebruiken.

Met welk e-mailadres moet ik inloggen in de nieuwe Mijn Evi?

Gebruik het e-mailadres dat bij ons bekend is. We hebben dit e-mailadres gebruikt om u te informeren over de verhuizing van uw rekeninggegevens.

18.117.11.129