Service & Contact
Hoe kunnen we u helpen?
Op deze pagina vindt u de veelgestelde vragen. U kunt gemakkelijk naar het betreffende onderwerp navigeren en daar de relevante vragen raadplegen. Niet gevonden wat u zocht? Neem dan contact met ons op.
Administratie en Wijzigingen
- Hoe pas ik mijn adresgegevens aan?
U kunt uw adresgegevens telefonisch laten aanpassen. U kunt ons bereiken via het telefoonnummer (020) 354 45 45 op werkdagen van 9:00 tot 17:30 uur. Wij helpen u graag verder. U kunt uw adres ook per post wijzigen door het formulier Adreswijziging in te vullen. Als de rekening op twee namen staat, moeten beide rekeninghouders ondertekenen voor de wijziging.
Stuur het formulier naar:
Evi
Leonardo da Vinciplein 60
5223 DR's-Hertogenbosch- Hoe pas ik mijn e-mailadres aan?
U kunt uw e-mailadres aanpassen in Mijn Evi. Log in en ga naar ‘Mijn gegevens’.
- Hoe pas ik mijn wachtwoord aan?
U kunt uw wachtwoord aanpassen in Mijn Evi. Log in en ga naar 'Mijn gegevens'.
Vraag hier uw nieuwe wachtwoord aan.
- Hoe wijzig ik mijn tegenrekening?
U kunt uw tegenrekening telefonisch laten wijzigen. Neem contact met ons op via (020) 354 45 45. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 9:00 tot 17:30 uur en helpen u graag verder. U kunt uw tegenrekening ook per post wijzigen. Gebruik hiervoor het formulier Wijzigen Tegenrekening. Als de rekening op twee namen staat, moeten beide rekeninghouders tekenen voor de wijziging.
Stuur het formulier per post naar:
Evi
Leonardo da Vinciplein 60
5223 DR ’s-Hertogenbosch- Hoe wijzig ik mijn telefoonnummer?
Voor het wijzigen van uw telefoonnummer neemt u telefonisch contact op om de mogelijkheden te bespreken. Neem contact met ons op via 020 354 45 45. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 9:00 tot 17:30 uur en helpen u graag verder.
- Waar kan ik mijn jaaropgave vinden?
U kunt uw jaaropgave vinden in Mijn Evi. Log in, ga naar 'Archief' en scroll naar 'Jaaropgave'. In de Evi App gaat u naar 'Meer', 'Archief' en scrollt u naar 'Jaaropgave'. Uw jaaropgave ontvangt u uitsluitend digitaal.
- Waar kan ik mijn transactieoverzicht downloaden?
U kunt uw transactieoverzicht vinden en downloaden in Mijn Evi. Log in, ga naar 'Archief' en scroll naar 'Mutatieoverzicht'. In de Evi App gaat u naar 'Meer', 'Archief' en scrollt u naar 'Mutatieoverzicht'.
- Waar kan ik mijn overzicht van betaalde kosten terugvinden?
U kunt een overzicht van uw betaalde kosten terugvinden in Mijn Evi. Voor uw Evi Beheer rekening gaat u naar 'Archief' en scrollt u naar 'Beheervergoeding'. Voor uw overige Evi- rekeningen staat het overzicht in uw Archief onder 'Service Fee'.
- Kan ik een rekeninghouder toevoegen of wijzigen?
Nee, het is helaas niet mogelijk om een rekeninghouder toe te voegen of te wijzigen.
- Kan ik meer tegenrekeningen opgeven?
Nee. U kunt maar één tegenrekening opgeven. Alle overschrijvingen lopen via deze rekening. De tenaamstelling van uw tegenrekening moet hetzelfde zijn als de tenaamstelling van uw Evi-rekening.
- Hoe meld ik het overlijden van een klant van Evi?
U kunt een melding maken van overlijden door een e-mail te sturen naar info@evivanlanschot.nl. Graag ontvangen wij naast de overlijdensdatum en het Evi-rekeningnummer ook de contactgegevens van de persoon die wij mogen benaderen voor de afwikkeling van de nalatenschap. Dit betreft de naam, telefoonnummer en de relatie tot de overledene.
Na ontvangst van uw melding nemen wij contact met u op voor de verdere afwikkeling.
- Hoe kan ik mijn Evi rekening opheffen?
U kunt uw rekening opheffen door een e-mail te sturen naar info@evivanlanschot.nl. Vermeld in uw e-mail het verzoek om uw Evi-rekening op te heffen, samen met de volgende gegevens:
- Evi-rekeningnummer
- Tenaamstelling van de rekening
- NAW-gegevens (naam, adres, woonplaats)
Na ontvangst van uw e-mail ontvangt u altijd een bevestiging van Evi van Lanschot.
Het saldo van zowel het beleggingsgedeelte als het spaargedeelte van uw Evi-rekening moet € 0,- zijn voordat u de rekening kunt opheffen. Verkoop daarom eerst uw portefeuille en zorg ervoor dat het eventuele spaarsaldo is overgeboekt naar uw tegenrekening.
Contact met Evi
Stuur een e-mail
Neem contact op met onze klantenservice via: info@evivanlanschot.nl