Service & Contact

Hoe kunnen we u helpen?

Op deze pagina vindt u de veelgestelde vragen. U kunt gemakkelijk naar het betreffende onderwerp navigeren en daar de relevante vragen raadplegen. Niet gevonden wat u zocht? Neem dan contact met ons op.

Evi App

Hoe verander ik mijn pincode van de Evi App?

Als u bent ingelogd in de Evi App kunt in het menu onder 'Instellingen' uw pincode aanpassen.

Ik ben mijn pincode vergeten, wat nu?

Open de Evi App ga naar pincode vergeten, u kunt vervolgens uw Evi app resetten waarna u een nieuwe pincode kunt instellen.

Ik krijg in de Evi App de melding dat ik de periodieke toets moet doen of dat mijn beleggingsprofiel is verlopen. Wat moet ik doen?

Wij vragen jaarlijks of u uw beleggingsprofiel wil bevestigen. Eén keer in de 5 jaar bent u verplicht om opnieuw de vragenlijst te doorlopen. Zo kunnen wij u opnieuw een beleggingsprofiel adviseren. U bepaalt zelf of u dit advies opvolgt of alsnog een andere keuze maakt.

Inloggen op de Evi App lukt niet, wat nu?

Als u problemen heeft met inloggen in de app, kan dit meerdere redenen hebben. Controleer in de App Store of Google Play Store of u de app kunt updaten naar de laatste versie. Heeft u het wachtwoord van Mijn Evi veranderd? Dan moet u de app opnieuw registreren.

Lukt het inloggen nog niet? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder. U kunt ons bereiken via het telefoonnummer 020-354 45 45. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.30 uur.

Bij het inloggen ontvang ik geen sms met authenticatiecode of verificatiecode?

Het kan tot 1 minuut duren voordat deze op uw telefoon wordt ontvangen. Duurt het langer dan 1 minuut? Vraag dan de sms-code opnieuw aan. Zorg ervoor dat u de laatst ontvangen sms-code gebruikt. Controleer de volgende zaken als u de code niet ontvangt:

  • Heeft u voldoende bereik op uw telefoon?
  • Blokkeert uw telefoon sms-berichten van onbekende nummers? Wijzig in dat geval de instellingen.
  • Zet uw telefoon uit en weer aan; dit zorgt ervoor dat het toestel opnieuw verbinding maakt met het netwerk en lost vaak het probleem op.
  • Kijk op de website van uw telefoonaanbieder of er storingen zijn.
  • Controleer of uw sms-inbox vol is. Als deze vol is, kunnen nieuwe berichten niet worden afgeleverd.
  • Staat uw telefoon in vliegtuigstand? Zet deze uit.

Ontvangt u na het nemen van bovenstaande stappen nog steeds geen sms? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder. U kunt ons bereiken via het telefoonnummer 020-354 45 45 op werkdagen van 9.00 tot 17.30 uur.

De Evi App voor tablet werkt niet (goed), wat moet ik doen?

De Evi app voor tablets wordt niet meer ondersteund en kan hierdoor minder (goed) werken.

Waar kan ik mijn rekeningnummer achterhalen om in te loggen?

U kunt uw rekeningnummer terugvinden in uw overeenkomst of in de e-mail waarin wij bevestigen dat uw rekening is geopend.

Waarom vraagt de Evi App om toegang tot het adresboek en bestanden?

Om de Evi App goed te laten werken, heeft Evi toegang nodig tot enkele gegevens in uw telefoon of tablet. Toegang tot het adresboek is nodig om rechtstreeks vanuit de Evi App te kunnen bellen met Evi. Daarnaast is toegang nodig tot mediabestanden in verband met bestanden in uw archief. Om deze bestanden te kunnen openen, moet er een PDF-viewer geopend worden. Evi houdt rekening met uw privacy. Bekijk ons privacystatement.

Contact met Evi

Bel ons

Neem contact op met onze klantenservice via: 020 354 45 45

Stuur een e-mail

Neem contact op met onze klantenservice via: info@evivanlanschot.nl

3.133.126.241