Service & Contact
Hoe kunnen we u helpen?
Op deze pagina vindt u de veelgestelde vragen. U kunt gemakkelijk naar het betreffende onderwerp navigeren en daar de relevante vragen raadplegen. Niet gevonden wat u zocht? Neem dan contact met ons op.
Digitale ID check
- Hoe kan ik mij identificeren?
U kunt eenvoudig uw identiteitsbewijs uploaden en bevestigen binnen de Evi App.
- Waarom moet ik mij identificeren?
De Wet ter voorkoming van witwassen en financieren van terrorisme (Wwft) verplicht ons de identiteit van onze klanten regelmatig te controleren.
- Wat gebeurt er als ik de identificatie niet uitvoer?
De Wet ter voorkoming van witwassen en financieren van terrorisme (Wwft) verplicht ons de identiteit van onze klanten regelmatig te controleren. Dit betekent dat wij uw rekening alleen mogen blijven faciliteren indien u zich identificeert.
- Wat heb ik nodig voor de identificatie?
Uw paspoort, identiteitskaart of rijbewijs. Uw smartphone of tablet met de Evi App.
- Ik heb geen smartphone of tablet om mij te identificeren. Wat moet ik doen?
Wanneer u geen smartphone of tablet heeft, neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder. U kunt ons bereiken via het telefoonnummer 020-354 45 45 op werkdagen van 9.00 tot 17.30 uur.
- Mijn rekening is geblokkeerd omdat ik mijzelf niet tijdig heb kunnen identificeren. Wat nu?
U ontvangt per e-mail en/of per brief de uiterste datum waarop identificatie moet hebben plaatsgevonden. Als u dit niet doet, zijn wij genoodzaakt de toegang tot uw rekening te blokkeren. Het deblokkeren van de rekening is alleen mogelijk als u de stappen voor de identificatie opnieuw heeft doorlopen. Uw rekening is dan binnen enkele werkdagen weer beschikbaar.
Contact met Evi
Stuur een e-mail
Neem contact op met onze klantenservice via: info@evivanlanschot.nl