Service & Contact
Hoe kunnen we u helpen?
Op deze pagina vindt u de veelgestelde vragen. U kunt gemakkelijk naar het betreffende onderwerp navigeren en daar de relevante vragen raadplegen. Niet gevonden wat u zocht? Neem dan contact met ons op.
Administratie en Wijzigingen
- Hoe wijzig ik mijn adresgegevens?
U kunt uw adresgegevens eenvoudig wijzigen in de Mijn Evi-app. Log in en ga naar 'Mijn gegevens', 'Persoonsgegevens', 'Adres'.
- Hoe wijzig ik mijn e-mailadres?
U kunt uw e-mailadres eenvoudig wijzigen in de Mijn Evi-app. Log in en ga naar ‘Mijn gegevens’.
- Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?
U kunt uw wachtwoord wijzigen in de Mijn Evi-app. Log in en ga naar 'Mijn gegevens'.
Wachtwoord vergeten?
Vraag hier uw nieuwe wachtwoord aan.
- Hoe wijzig ik mijn tegenrekening?
U kunt uw tegenrekening eenvoudig wijzigen in de Mijn Evi-app. Log in en ga naar 'Mijn Gegevens', 'Instellingen wijzigen', 'Tegenrekening'.
- Hoe wijzig ik mijn telefoonnummer?
U kunt uw telefoonnummer eenvoudig aanpassen in de Mijn Evi- app. Log in en ga naar 'Mijn Gegevens', 'Persoonsgegevens', 'Telefoonnummer'.
- Waar kan ik mijn jaaropgave vinden?
U kunt uw jaaropgave vinden in de Mijn Evi-app. Log in, ga naar 'Mijn Gegevens', 'Documenten'. Selecteer bovenaan in het scherm het gewenste kalenderjaar en download uw jaaropgave.
Uw jaaropgave ontvangt u uitsluitend digitaal.
- Waar kan ik mijn transactieoverzicht downloaden?
U kunt uw transactieoverzicht vinden en downloaden in de Mijn Evi-app. Log in en ga naar het menu aan de linkerzijde en kies onder Beleggen of Sparen voor 'Transactieoverzicht'. Bovenaan de pagina kunt u vervolgens het totaaloverzicht downloaden.
- Waar kan ik mijn overzicht van betaalde kosten terugvinden?
U vindt uw kostenoverzicht in de Mijn Evi- app. Ga naar 'Rekening', 'Documenten', 'Kosten' om uw kostenoverzicht in te zien.
- Kan ik een rekeninghouder toevoegen of wijzigen?
U kunt een rekeninghouder toevoegen door in te loggen in de Mijn Evi-app. Ga naar 'Mijn Gegevens', 'Instellingen wijzigen', 'Rekeninghouders'.
- Kan ik meer tegenrekeningen opgeven?
Nee. U kunt maar één tegenrekening opgeven. Alle overschrijvingen lopen via deze rekening. De tenaamstelling van uw tegenrekening moet hetzelfde zijn als de tenaamstelling van uw Evi-rekening.
- Hoe meld ik het overlijden van een klant van Evi?
U kunt een overlijden online aan ons melden. Dit doet u via dit formulier.
Na ontvangst van uw melding ontvangt u een bevestiging via e-mail. In deze e-mail staat een link om uw e-mailadres aan ons door te geven. U kunt hierna online uw persoonsgegevens aan ons doorgeven. Bent u zelf al klant bij Evi van Lanschot? Neemt u dan telefonisch contact met ons op.
Na ontvangst van uw persoongegevens neemt een van onze medewerkers contact met u op.
- Hoe kan ik mijn Evi rekening opheffen?
U kunt uw rekening eenvoudig online opheffen in de Mijn Evi- app. Log in en ga naar 'Mijn Gegevens', 'Instellingen wijzigen', 'Rekening opheffen'.
Het saldo van zowel het beleggingsgedeelte als het spaargedeelte van uw Evi-rekening moet € 0,- zijn voordat u de rekening kunt opheffen. Verkoop daarom eerst uw portefeuille en zorg ervoor dat het eventuele spaarsaldo is overgeboekt naar uw tegenrekening.
Contact met Evi
Stuur een e-mail
Neem contact op met onze klantenservice via: klantenservice@evivanlanschot.nl