Service & Contact

Hoe kunnen we u helpen?

Op deze pagina vindt u de veelgestelde vragen. U kunt gemakkelijk naar het betreffende onderwerp navigeren en daar de relevante vragen raadplegen. Niet gevonden wat u zocht? Neem dan contact met ons op.

Administratie en Wijzigingen

Hoe wijzig ik mijn adresgegevens?

U kunt uw adresgegevens eenvoudig wijzigen in de Mijn Evi-app. Log in en ga naar 'Mijn gegevens', 'Persoonsgegevens', 'Adres'.

Hoe wijzig ik mijn e-mailadres?

U kunt uw e-mailadres eenvoudig wijzigen in de Mijn Evi-app. Log in en ga naar ‘Mijn gegevens’.

Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

U kunt uw wachtwoord wijzigen in de Mijn Evi-app. Log in en ga naar 'Mijn gegevens'.

Wachtwoord vergeten?

Vraag hier uw nieuwe wachtwoord aan.

Hoe wijzig ik mijn tegenrekening?

U kunt uw tegenrekening eenvoudig wijzigen in de Mijn Evi-app. Log in en ga naar 'Mijn Gegevens', 'Instellingen wijzigen', 'Tegenrekening'.

Hoe wijzig ik mijn telefoonnummer?

U kunt uw telefoonnummer eenvoudig aanpassen in de Mijn Evi- app. Log in en ga naar 'Mijn Gegevens', 'Persoonsgegevens', 'Telefoonnummer'.

Waar kan ik mijn jaaropgave vinden?

U kunt uw jaaropgave vinden in de Mijn Evi-app. Log in, ga naar 'Mijn Gegevens', 'Documenten'. Selecteer bovenaan in het scherm het gewenste kalenderjaar en download uw jaaropgave.

Uw jaaropgave ontvangt u uitsluitend digitaal.

Waar kan ik mijn transactieoverzicht downloaden?

U kunt uw transactieoverzicht vinden en downloaden in de Mijn Evi-app. Log in en ga naar het menu aan de linkerzijde en kies onder Beleggen of Sparen voor 'Transactieoverzicht'. Bovenaan de pagina kunt u vervolgens het totaaloverzicht downloaden.

Waar kan ik mijn overzicht van betaalde kosten terugvinden?

U vindt uw kostenoverzicht in de Mijn Evi- app. Ga naar 'Rekening', 'Documenten', 'Kosten' om uw kostenoverzicht in te zien.

Kan ik een rekeninghouder toevoegen of wijzigen?

U kunt een rekeninghouder toevoegen door in te loggen in de Mijn Evi-app. Ga naar 'Mijn Gegevens', 'Instellingen wijzigen', 'Rekeninghouders'.

Kan ik meer tegenrekeningen opgeven?

Nee. U kunt maar één tegenrekening opgeven. Alle overschrijvingen lopen via deze rekening. De tenaamstelling van uw tegenrekening moet hetzelfde zijn als de tenaamstelling van uw Evi-rekening.

Hoe meld ik het overlijden van een klant van Evi?

U kunt een overlijden online aan ons melden. Dit doet u via dit formulier.

Na ontvangst van uw melding ontvangt u een bevestiging via e-mail. In deze e-mail staat een link om uw e-mailadres aan ons door te geven. U kunt hierna online uw persoonsgegevens aan ons doorgeven. Bent u zelf al klant bij Evi van Lanschot? Neemt u dan telefonisch contact met ons op.

Na ontvangst van uw persoongegevens neemt een van onze medewerkers contact met u op.

Hoe kan ik mijn Evi rekening opheffen?

U kunt uw rekening eenvoudig online opheffen in de Mijn Evi- app. Log in en ga naar 'Mijn Gegevens', 'Instellingen wijzigen', 'Rekening opheffen'.

Het saldo van zowel het beleggingsgedeelte als het spaargedeelte van uw Evi-rekening moet € 0,- zijn voordat u de rekening kunt opheffen. Verkoop daarom eerst uw portefeuille en zorg ervoor dat het eventuele spaarsaldo is overgeboekt naar uw tegenrekening.

Contact met Evi

Bel ons

Neem contact op met onze klantenservice via: 0800-1971

Stuur een e-mail

Neem contact op met onze klantenservice via: klantenservice@evivanlanschot.nl

3.12.34.211