Service & Contact

Hoe kunnen we u helpen?

Op deze pagina vindt u de veelgestelde vragen. U kunt gemakkelijk naar het betreffende onderwerp navigeren en daar de relevante vragen raadplegen. Niet gevonden wat u zocht? Neem dan contact met ons op.

Mijn Evi-app

Hoe verander ik mijn pincode van de Mijn Evi-app?

Als u bent ingelogd in de Mijn Evi- app kunt in het menu onder 'Mijn gegevens' uw pincode aanpassen.

Ik ben mijn pincode vergeten, wat nu?

Open de Mijn Evi-app en ga naar pincode vergeten, u kunt vervolgens uw Mijn Evi-app resetten waarna u een nieuwe pincode kunt instellen.

Ik krijg in de Mijn Evi-app de melding dat ik de periodieke toets moet doen of dat mijn beleggingsprofiel is verlopen. Wat moet ik doen?

Eén keer in de 5 jaar bent u verplicht om opnieuw de vragenlijst te doorlopen. Zo kunnen wij u opnieuw een beleggingsprofiel adviseren. U bepaalt zelf of u dit advies opvolgt of alsnog een andere keuze maakt.

Inloggen op de Evi App/Mijn Evi- app lukt niet, wat nu?

Hebt u zelf in de Google Play of App Store gezocht naar de Mijn Evi-app? Dan hebt u mogelijk een andere Evi-app geïnstalleerd, waarin u met rekeningnummer moet inloggen. Als dat het geval is, verwijder dan deze app en download de Mijn Evi-app met de omschrijving 'Mijn Evi'. In deze app logt u in met uw e-mailadres en uw wachtwoord waarna u een pincode kunt instellen.

Heeft u het wachtwoord van uw persoonlijke omgeving veranderd? Dan moet u de app opnieuw registreren.

Lukt het inloggen nog niet? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder. U kunt ons bereiken via het telefoonnummer 0800-1971. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.30 uur.

Is de Mijn Evi-app hetzelfde als de Inlog-app?

Nee, de Mijn Evi-app vervangt per 12 november 2024 de huidige Inlog-app.

Kan ik de Mijn Evi-app ook op een tablet gebruiken?

Ja, de Mijn Evi-app is beschikbaar voor tablets.

Ik krijg in de Inlog-app de melding dat ik de Inlog-app moet verwijderen en de nieuwe Mijn Evi-app moet downloaden, klopt dit?

Dit klopt, de Inlog-app is per 12 november 2024 niet meer te gebruiken. De Inlog-app is vervangen door de Mijn Evi-app. U kunt de Inlog-app verwijderen en de Mijn Evi-app downloaden in Google Play of App Store. Volg vervolgens de stappen in de Mijn Evi-app om deze te activeren.

Hoe registreer ik de Mijn Evi-app op mijn telefoon?

Bent u een nieuwe Evi klant en wilt u de app installeren?

  • Download de Mijn Evi-app op uw telefoon via de Google Play of App Store.
  • Open de Mijn Evi-app en activeer deze met uw e-mailadres en wachtwoord of met de QR-code.
  • U krijgt via een sms een verificatiecode toegestuurd. Voer deze code in de app in.
  • Kies een 5-cijferige pincode waarmee u voortaan wenst in te loggen.

De installatie is afgerond. U kunt vanaf nu de Mijn Evi-app gebruiken.

Contact met Evi

Bel ons

Neem contact op met onze klantenservice via: 0800-1971

Stuur een e-mail

Neem contact op met onze klantenservice via: klantenservice@evivanlanschot.nl

3.12.76.168