Service & Contact

Hoe kunnen we u helpen?

Op deze pagina vindt u de veelgestelde vragen. U kunt gemakkelijk naar het betreffende onderwerp navigeren en daar de relevante vragen raadplegen. Niet gevonden wat u zocht? Neem dan contact met ons op.

Evi Beheer

Hoe schrijf ik geld over naar mijn Evi Beheer rekening?

U kunt geld overschrijven naar uw Evi beheer rekening door een bedrag over te maken naar de tussenrekening van Evi.

Tussenrekening Evi: NL79 FVLB 0699 2222 22
Ten name van: Van Lanschot Kempen inzake Evi.
Betalingsomschrijving: vul hier uw Evi- rekeningnummer en tenaamstelling in.

De beleggingen worden vervolgens automatisch voor u aangekocht. Alle overschrijvingen moeten afkomstig zijn vanaf de gekoppelde tegenrekening. Uw tegenrekening moet dezelfde tenaamstelling hebben als de Evi beheer rekening.

Hoe schrijf ik geld over naar de spaarrekening van mijn Evi Beheer rekening?

U kunt geld overschrijven naar de spaarrekening van uw Evi Beheer rekening door een bedrag van uw tegenrekening over te maken naar de tussenrekening van Evi. Dit doet u als volgt:

Tussenrekening Evi: NL79 FVLB 0699 2222 22
Ten name van: Van Lanschot Kempen inzake Evi.
Betalingsomschrijving: Vul hier uw Evi-rekeningnummer gevolgd door -02.

Rond uw overboeking af en het geld staat dezelfde dag op uw spaarrekening van Evi Beheer.

Stortingen moet u doen vanaf de vaste tegenrekening die u aan ons hebt opgegeven. De tenaamstelling van deze tegenrekening en uw beleggingsrekening moeten hetzelfde zijn. Is dat niet zo, dan kunnen wij uw geld niet accepteren. We maken het dan weer over naar u.

Hoe schrijf ik geld over tussen mijn Evi spaarrekening en Evi beheerrekening?

Via de Mijn Evi-app kunt u gemakkelijk geld overschrijven tussen uw Evi beleggingsrekening en Evi spaarrekening.

Geld overschrijven van beleggingsrekening naar spaarrekening

Wanneer u een verkoopopdracht opgeeft, kunt u ervoor kiezen om uw geld naar uw Evi spaarrekening te boeken.

Geld overschrijven van spaarrekening naar beleggingsrekening

Ga in de Mijn Evi-app naar `Opdrachten´. Hier kunt u een bedrag overschrijven vanaf uw spaarrekening naar uw beleggingsrekening.

Hoe en wanneer wordt de beheervergoeding afgeschreven bij Evi Beheer?

De beheervergoeding schrijven wij per kwartaal af. Hiervoor verkopen wij een deel van uw portefeuille, ter grootte van de verschuldigde beheervergoeding. Wanneer u uw volledige portefeuille verkoopt, houden we de beheervergoeding direct in op de verkoopopbrengst. Hiervoor ontvangt u dus geen aparte rekening.

Hoe wijzig ik mijn beleggingsprofiel bij Evi Beheer?

U kunt het beleggingsprofiel gemakkelijk aanpassen in de Mijn Evi- app. Log in en kies in het menu voor ‘Opdrachten’ en vervolgens ‘Profiel wijzigen’. U kunt één risicograad afwijken van het profiel dat wij u hebben geadviseerd, naar aanleiding van uw antwoorden bij onze vragenlijst. Kunt u het gewenste profiel niet selecteren? Overweeg dan om opnieuw onze vragenlijst te doorlopen. Hiermee controleren wij of uw financiële situatie, de doelstellingen van uw beleggingen en de mate waarin u risico wilt lopen nog aansluiten bij het huidige beleggingsprofiel.

Wat kost Evi Beheer?

Kijk voor meer informatie over de kosten van Evi Beheer op de pagina Tarieven.

Contact met Evi

Bel ons

Neem contact op met onze klantenservice via: 0800-1971

Stuur een e-mail

Neem contact op met onze klantenservice via: klantenservice@evivanlanschot.nl

13.58.105.80