Service & Contact
Hoe kunnen we u helpen?
Op deze pagina vindt u de veelgestelde vragen. U kunt gemakkelijk naar het betreffende onderwerp navigeren en daar de relevante vragen raadplegen. Niet gevonden wat u zocht? Neem dan contact met ons op.
Evi Go
- Hoe schrijf ik geld over naar mijn Evi Go rekening?
U kunt geld overschrijven naar uw Evi Go rekening door een bedrag van uw tegenrekening over te maken naar de tussenrekening van Evi.
Tussenrekening Evi: NL79 FVLB 0699 2222 22
Ten name van: Van Lanschot Kempen inzake Evi.
Betalingsomschrijving: Vul hier uw Evi- rekeningnummer in.Stortingen moet u doen vanaf de vaste tegenrekening die u aan ons hebt opgegeven. De tenaamstelling van deze tegenrekening en uw beleggingsrekening moeten hetzelfde zijn. Is dat niet zo, dan kunnen wij uw geld niet accepteren. We maken het dan weer over naar u.
- Hoe schrijf ik geld over naar het spaargedeelte van mijn Evi Go rekening?
U kunt geld overschrijven naar het spaargedeelte van uw Evi Go rekening door een bedrag van uw tegenrekening over te maken naar de tussenrekening van Evi.
Tussenrekening Evi: NL79 FVLB 0699 2222 22
Ten name van: Van Lanschot Kempen inzake Evi.
Betalingsomschrijving: Vul hier uw Evi- rekeningnummer in.Rond uw overboeking af en het geld staat dezelfde dag op het spaargedeelte van uw Evi Go rekening.
Stortingen moet u doen vanaf de vaste tegenrekening die u aan ons hebt opgegeven. De tenaamstelling van deze tegenrekening en uw beleggingsrekening moeten hetzelfde zijn. Is dat niet zo, dan kunnen wij uw geld niet accepteren. We maken het dan weer over naar u.
- Welk Evi Fonds moet ik kiezen?
Dat is helemaal aan u. Bij Evi Go is het aan u om te bepalen hoeveel beleggingsrisico u wilt en kunt lopen. Elk Evi Fonds kent een verhouding tussen risico en potentieel rendement. Vindt u het lastig om een Evi Fonds te kiezen? Dan is Evi Beheer misschien een alternatief. Hierbij bepaalt Evi middels een vragenlijst samen met u welk beleggingsprofiel het best aansluit op uw situatie.
- Kan ik mijn Evi Fonds wijzigen?
Ja, u heeft bij Evi Go op ieder moment de vrijheid om een ander Evi Fonds te kiezen. Het is zelfs aan te raden om regelmatig te checken of uw beleggingsstrategie nog past bij uw situatie. Zo niet, kunt u gaan voor een defensiever of juist offensiever Evi Fonds. Uw Evi Fonds wijzigen kan eenvoudig via de Mijn Evi-app.
- Wat is het verschil tussen Evi Beheer en Evi Go?
Met Evi Go belegt u zelf in één van de vijf Evi Fondsen. U bepaalt daarom ook zelf hoeveel risico u wilt en kunt lopen met uw beleggingen. Het invullen van een vragenlijst is daarom niet nodig. Ook wanneer u begonnen bent met beleggen moet u monitoren of uw Evi Fonds nog past bij uw financiële situatie. Bij Evi Beheer stellen we u vragen om helder te krijgen wat uw financiële doelen zijn. Aan de hand van uw antwoorden krijgt u van Evi een voorstel hoe te beleggen.
- Wat kost Evi Go?
Kijk voor meer informatie over de kosten van Evi Go op de pagina Tarieven.
Contact met Evi
Stuur een e-mail
Neem contact op met onze klantenservice via: klantenservice@evivanlanschot.nl